על הספר: אוטיזם-טיפול באמצעות ניתוח התנהגות

ספר הדרכה לתכנון וביצוע תכניות טיפול התנהגותיות לילדים בספקטרום האוטיסטי

הספר נועד לכל  המתעניינים בדרך היעילה ביותר הקיימת כיום
לטיפול בילדים שאובחנו בספקטרום האוטיסטי. מספרם של
ילדים כאלו באוכלוסיה עלה בהתמדה בעשורים האחרונים
והפך ללקות הנפוצה ביותר אצל ילדים. הטיפול בהם הוא
משימה משפחתית  בהיקף עצום ואתגר חינוכי אדיר למערכת הציבורית.

.ניתוח התנהגות מהווה תשתית מדעית, מושגית ויישומית לפיתוח תכניות קידום בכל תחומי החיים, כך שנוצר גוף ידע עצום, אותו צריך להכיר כל מי שנדרש לטפל בילד אוטיסט

ספר זה נועד לתת מענה לאתגר זה, בין אם זה להורה לאחר אבחון, או להורה אחר שילדו אינו מתפתח כפי שהוא מצפה, בין אם זה איש חינוך, מטפל מקצועי או מלווה בלתי מקצועי – כולם יכולים להפיק מספר זה את הידע לבניית וביצוע תכניות טיפול יעילות.
הספר מכיל פרקי מבוא אודות ניתוח התנהגות יישומי, אודות אוטיזם כלקות רחבה, ואודות השילוב בין ניתוח התנהגות ככלי לניתוח ובניה של רפרטואר מיומנויות. הספר נותן מענה לטיפולבליקויים הבסיסיים של ילדים ובוגרים בספקטרום האוטיסטי. במסגרת זו נדונות הדרכים להביא להתפתחות התנהגות נאותה, ומניעת בעיות התנהגות קלות וקשות.
בהמשך הספר מביא את תכניות הקידום, ערוכות על פי תחומי ההתפתחות העיקריים: הבנת שפה, דיבור, התפתחות החשיבה הבלתי מילולית, חיקוי, התפתחות מוטורית והתנהגות חברתית..
התכניות מוגשות כך שניתן להרכיב מהן תכניות ממשיות ומפורטות לקידום עשרות מטרות טיפוליות
הפרקים המתקדמים בספר עוסקים בפיתוח התנהגות חברתית ושפתית מתקדמת, לילדים בעלי יכולת התפתחות גבוהה.
לאחר שני עשורים בהם היתה קיימת ספרות כזו רק באנגלית, הוצאת ספר זה היתה תשתית נוחה ללימוד מעשי לכל עוסקים בתחום בישראל- הורים ומטפלים כאחד..

אם לא הצלחת להשיג ברשתות השווק (צומת ספרים וכו׳) אפשר לפנות אל מיכאל בן צבי ישירות. ניתן לקבל גם בדואר. מחיר הספר (ללא משלוח) ₪100.

Call Now Button דילוג לתוכן